Haft bloggen i fyra år

Sitter och skriver på min bok. I och med det så går jag mycket tillbaks i bloggen och letar i arkivet. Min blogg har uppdateras varje dag från jag var 14 år gammal, är inte det fascinerande? Tyvärr är det lite i arkivet som har försvunnit men det är så kul att gå tillbaks. 2006 tycker jag är roligast att läsa, jag utvecklas otroligt under hösten där och mycket är tack vare er läsare. Jag skrev mer öppet då och varje gång jag var ledsen så skickade ni så fina kommentarer att jag blev glad igen. Ni behövdes!

 

Hittade en bild under december 2006 på mig och Ebba von Sydow. Jag startade ju en kampanj som fick 6000 medlemmar på Playahead som hetter “Fina Flickor Står Vid Spisen” och Ebba bar en av mina pins som jag hade tryckt upp. Jag var så himla stolt när bilden togs att jag hade den som kampanjbild på sidan :)


 

2006 - Fina flickor står vid spisen, Ebba bar en sådan pins!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det är inte fascinerande, bara patetiskt

2010-01-25 @ 00:13:30
Postat av: Anonym

du är patetisk

2010-01-26 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0