R.I.P. Fotbollskanalen?

Rapporter om att kung Jesper Hussen Hussfeldt skulle ha petats ur Fotbollskanalen europas underbara uppställning av kännare som varje söndagskväll sammanstrålar för att analysera veckans händelser inom den europeiska fotbollen nådde undertecknad under tisdagskvällen, givetvis var jag tvungen att maila Patrick Ekwall i förhoppning om ett försäkrande svar. Väntar replik från Patrick inom kort.

"Från: Dennis
Till: [email protected]
Ämne: Fotbollskanalen Europa hösten 2009

Hej Patrick,

Jag har varit ett stort fan av Fotbollskanalen ända sedan ni började sända för några år sen, och vill börja med att understryka hur jag verkligen älskar er sköna jargong i studion. Initierade analyser av Sevillas bortaform blandas med sköna kommentarer i stil med "han sätter på Pavlutjenko" - ett härligt sätt att ta fotboll på allvar men samtidigt inte bli alltför pretentiös.

I vilket fall, huvudämnet med detta mail är att utreda en fråga som verkligen fått mig att fundera under dagen. Det var nämligen så att en god vän påstod att han läst något i din blogg som kunde tydas som att ni skulle byta ut delar av redaktionen; han menade att Hussfeldt skulle petas. Stämmer detta? I mina ögon skulle det här kunna bli en nådastöt för programmet för Hussens enorma kunnande kring italiensk fotboll är en extrem tillgång för oss tittare!

Tack för ett härligt program och med förhoppningar om kvickt svar och oförändrad redaktion"

Två kungar skålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0