nördanteckningar

Städade mitt rum, hittade lite anteckningar från Championship Managers 01/02-utgåva. Tror jag var typ 13 när jag skrev det här så ha överseende.

Spelade alltså med Liverpool som vi ser, anteckningarna nederst ser ut som om jag mötte Bayern München. Typ europaspel!

Svag taktikplan.

Hela taktiken!!! För den som vill ha skills på CM0102 är det bara att skriva av. Iofs förenklades väl saken av att jag hade Ronaldo, Owen, Nuno Gomes, Stefan Selakovic, Tó Madeíra och Cherno Samba i samma lag, en hel hög CM-legender.

Kommentarer
Postat av: Axel

Helt jävla fantatiskt!

Århundradets bästa spel, glöm inte dessaliy, petite, blanc, heinze mm, + att cissé gjorde i snitt 50 mål per säsong för auxerre :D haha

2009-08-19 @ 16:47:12
Postat av: Åke

Den som inte har kladdat ner cm0102-funderingar i ett block har inte levt.

2009-08-29 @ 18:02:29
URL: http://ahashake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0