marjas bröllop

Maria says:
å vi skrev bara att hon borde le oftare
Maria says:
det är helt JSUKT vad hon ALLTID är på dåligt humör
Maria says:
man blir seriöst rädd
HOPE AND GLORY says:
världens argaste människa
HOPE AND GLORY says:
tänk dig att vara gift med henne
Maria says:
HAHAHHAHA
Maria says:
tror inte jag hade klarat den bröllopsnatten
HOPE AND GLORY says:
hon lackar typ på brölloppet
HOPE AND GLORY says:
för att gästerna kasta ett kg för lite ris
Maria says:
hahahahha
Maria says:
DET SKA FAN VARA EXAKT 3.9 KILO RIS
Maria says:
ÄR NI HEL JÄVLA DUMMA ELLER????
Maria says:
bäst för er att vi fick fina presenter!
HOPE AND GLORY says:
och ba "TVÅ gaffelset? BAD VI OM TVÅ GAFFELSET? NEJ. Ett JÄVLA gaffelset ville vi ha! Nu är mitt bröllop förstört, tack så jävla mycket."
Maria says:
HAHAHHAHAHHAHA
Maria says:
Å VADÅ BLÅ TALLRIKAR???
Maria says:
SER JAG FUCKING UT SOM EN SMURF??
Maria says:
LJUSBLÅ SKA DET VARA
Maria says:
VEM FAN HAR KLARBLÅ TALLRIKAR???
HOPE AND GLORY says:
ba "varför köpte ni rosor? alltså seriöst!!!! min MORMOR VAR ALLERGISK MOT ROSOR. TACK SÅ MYCKET "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0