Mina svar på era frågor!

Vad anser du om Schenström-affären?
Hon borde avgått och gett alla sina pengar till mig?
Vad det jobbigaste du varit med om?
"Fallet Gabriel S" i Psykologi A, tämligen överlägset.
Vad går ditt aktiebolag ut på ? Och hur fick du pengarna att starta det?
Har inget aktiebolag men hade jag haft ett hade det arbetat för att återuppbygga Jurassic Park.
Hur mycket tjänar du på dina annonser på bloggen?
Inom ett år kommer jag kunna köpa min egna lägenhet.
Jag har en teori om varför du inte vill ha barn. Det kan va så att du är rädd för att barnet inte kommer att bli lika framgångsrikt och perfekt som du är.Kan inte komma på någon annan anledning. Kan du?
Det stämmer, eftersom ingen kan bli så framgångsrik och perfekt som jag är.
Kommer du att anordna nån mer bloggträff här i stockholm:)?
Så fort det är dags för erotikmässa igen så.
Vad har du för åsikter ang. ätstörningar som så många främst tjejer är drabbade av i Sverige idag?
Inte fan tycker jag att det är bra, vafan är det för fråga? CP.
Vad tycker dina föräldrar om att du är tillsamans med någon som är så mycket äldre (11 år) än dig själv?
Jag är inte tillsammans med någon som är 11 år äldre än mig men om jag vore det skulle mina föräldrar vara stolta. Arv är trots allt det viktigaste som finns.
Om du var intresserad av en relation med en kille eller någon typ av förbindelse, hur skulle du göra för att "få honom"?
Bjuda honom på chokladglass, tror jag, med tanke på hur SJUKT gott det är med chokladglass.
Vad använder du för mirakelprodukter i ditt otroligt vackra hår?
Imorse var det Barnängens schampo som jag snott från min syster.
Vad är det värsta du kan tänka dig politiskt sätt?
Sänkt bolåneränta, då går jag i taket. Eller nej, ingen aning faktiskt.
Jag undrar om dina föräldrar brukar läsa din blogg och isåfall vad tycker de om din blogg?
Mina föräldrar läser inte ens baksidan av mjölkpaketet, de är nämligen inte läskunniga.
Vad tycker du om norrlänningar?
Har inget emot renar.
Du hatar rökning men har rökt vattenpipa?
Vafan är det för logik? Så om man har gjort en sak får man inte ångra det eller ogilla företeelsen i fråga? Det är så jävla korkat resonerat att jag inte ens borde svara, ändå gör jag det. Idiotiskt av mig.
Jag minns att du skrivit tidigare att du inte är feminist - varför är du inte det?
För att kvinnan ska stå vid spisen, hatar allt snack om att kvinnan ska göras fri. Så fan heller. Hennes roll är att laga GOD mat.
Varför är du moderat?
Jag är inte moderat, jag är medeltidsdemokrat.
Tycker du att det är fel att vi har ett kungahus, där man ärver sin titel och därefter FÅR pengar av staten?
Tycker det är fel som det fungerar idag, istället borde kungen få all makt och förslagsvis driva mängder av krig. Då skulle vi äntligen få utdelning för alla miljoner som går till armén också!
Varför är du stolt över att vara överklass? Tänker du någonsin på att det finns människor som inte har det lika bra som du?
Tänker inte på någon annan än mig själv, att vara överklass är en kul grej men framförallt är det viktiga att jag lever gott och kan göra precis vad jag vill. Samt se ner på resten av samhällets medborgare.
Är bloggen ditt arbete eller bara en kul grej som för de flesta andra?
Ingetdera, den är mitt liv.
Hur många pojkvänner har du haft? När blev du av med oskulden?
Har inte haft några pojkvänner, tycker det är fel att ha sex före äktenskap eftersom jag är ett inbitet fan till amerikanska dramaserien 7th Heaven där vi möter familjen Camden, en prästfamilj i västra USA. Vi får delta i deras dagliga bestyr och se Eric och Annie hantera såväl barnens som sina egna problem.
Vem är din bästa vän?
Min bästa vän är Ken Ring, rapper från Hässelby som vet allt om hur det är att leva mitt liv!
Vad är du mest nöjd med på din kropp respektive minst nöjd med?
Är missnöjd med mina tjänare som kokat dåligt thé och inte givit fotmassage än.
Varför tror du att så många har någonting emot dig?
För att de är ovärdiga andra klassens existenser. Inte mer än kvalster i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul, du gör en alex schulman

2009-07-26 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0