en liztig lizta

Det är fan mycket möjligt att det här är det mest meningslösa jag någonsin gjort. Man ska alltså bläddra igenom sms-inkorgen och räkna till tio, det sms man hamnar på ska man fylla i. Tror jag fattar vad som menas men det är tvek.

1. Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Det finns en dejtnätsida som heter sjunde himlen.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha, Joel och Pettersson "rök ihop". De krockade, Joel tappade hjälmen, Pettersson klubban. Joel slog iväg klubban med sin egen. Gillar sånt. Var lite roligare än jag tänkt mig.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Har inte sektion H!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
<333.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Haha du e så knäpp. Ngt syfte? Hur mår min plutt dennis då?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jo, det känns som om dom var indie och sen sålde dom säg. Och allt som spelas mycket på radio är ju jättebra enligt fjortisar.

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Var är du?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hihi allt är bra är lite mer turk och tydligen mycket mer tjock än förut. hur mår du? blö vill gå på konsert.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Och vad har hänt med Fritzl?

10. Din mest romantiska replik?
Håller inte, kanske helikoptrar!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Favoritprogram på 2an nu!


fitta, naturligtvis dog telefonen av detta också. SMSa gärna, jag svarar inte. Hata Motorola.

Kommentarer
Postat av: FRASSE<3

Tja, ska du inte dissa lite mer musik? Tycker du är ascool som gör det.

2009-08-08 @ 00:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0